Warsztat Terapii Zajęciowej

Napisane przez E. D.
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

W dniach 3.07-10.07.2014 r. uczestniczyliśmy w wycieczce edukacyjno–turystycznej do Zlatych Hor w Czechach. Podróż była długa i męcząca, więc byliśmy bardzo szczęśliwi, że dotarliśmy w końcu do celu. Po rozpakowaniu się poszliśmy na kolację, a potem udaliśmy się na spoczynek, by w kolejnych dniach mieć siłę do zwiedzania.

Nazajutrz po śniadaniu wybraliśmy się do sklepu za miastem, a wieczorem uczestniczyliśmy w drodze krzyżowej, która prowadziła przez las i pod górę, na której szczycie znajduje się kościół. Tam braliśmy udział we Mszy Świętej w dwóch językach: czeskim i polskim.

W sobotę zobaczyliśmy zrekonstruowane średniowieczne młyny, w których rozdrabnia się skałę. Tak przygotowany piasek płucze się i czasami można dostrzec w nim drobinki złota.

W niedzielę zwiedzaliśmy dwie jaskinie. Jedną z nich była jaskinia sercowa, jedyna na świecie udostępniona do zwiedzania. W kolejnych dniach zwiedziliśmy także mchowe jeziorko i Biskupią Kopę. W Zlatych Horach czterech uczestników naszego warsztatu obchodziło urodziny - było więc też dyskotekowo szaleństwo.

W Olomoucu zwiedziliśmy piękne stare miasto oraz zoo. Kolejny dzień był pełen wrażeń, gdyż byliśmy w zamku w Sovińcu oraz na Makcu Pikcu - niegdyś wysypisko śmieci, teraz piękny ogród z roślinami z całego świata.

Na miejscu korzystaliśmy z fajowych hotelowych rozrywek, czyli gry w kręgle, basen oraz jacuzzi. Super!
W czwartek przyszedł czas na wielkie pakowanie i powrót do domu.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć.