Warsztat Terapii Zajęciowej

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

W dniach 06 – 09 maja braliśmy udział w projekcie „PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO CIEBIE”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakwaterowani byliśmy w Hotelu „Continental” w Krynicy Morskiej. Po wypakowaniu się od razu poszliśmy zapoznać się z najbliższą okolicą oraz pospacerować po plaży. Następnego dnia, zaraz po śniadaniu odbyły się „Warsztaty z komunikacji społecznych i aktywnego poruszania się po rynku pracy”. Popołudnie spędziliśmy zwiedzając miasto, a następnie w hotelowym aquaparku, z którego mogliśmy korzystać w każdej wolnej chwili. Były zjeżdżalnie, baseny, kompleksy saun oraz łaźnia turecka. Wszyscy byli zachwyceni. Następnego dnia odbyły się „Zajęcia grupowe z brokerem zawodowym”. Po południu pojechaliśmy do Minizoo w Jantarze. Niesamowitym przeżyciem dla uczestników była możliwość osobistego nakarmienia zwierzaków marchewką. Następnie odwiedziliśmy Muzeum i Galerię Bursztynowa Komnata w Stegnie. Zgromadzone eksponaty zrobiły na nas ogromne wrażenie. Zobaczyliśmy kolekcję unikatowych brył bursztynu bałtyckiego oraz uwięzionych w nich owadów i roślin, drzewo ociekające bursztynem, a także mogliśmy posłuchać historii o Bursztynowej Komnacie. Czas upłynął nam bardzo szybko, a pogoda sprzyjała spacerom nad morzem, z których korzystaliśmy w wolnych chwilach. W drodze powrotnej pojechaliśmy jeszcze do Malborka by zwiedzić Zamek wzniesiony przez Krzyżaków. Zrobił on na nas niesamowite wrażenie swoją wielkością oraz gotycką architekturą. Mieliśmy przewodnika, który przekazał nam bardzo ciekawe informacje dotyczące zamku oraz potęgi Zakonu Krzyżackiego. Zgromadzone eksponaty muzealne oraz ciekawostki opowiadane przez przewodnika przeniosły nas do innych czasów. Była to cenna lekcja historii, którą z pewnością zapamiętamy. Cały wyjazd niesamowicie nam się podobał, a czas zdecydowanie upłynął za szybko.