Warsztat Terapii Zajęciowej

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

W okresie od 09 do 11 października 2019 r. braliśmy udział wycieczce edukacyjno-integracyjnej do Gdańska i jego okolic. Przewodnikiem był nasz przyjaciel, Pan Janusz.
Pierwszego dnia najpierw zwiedzaliśmy Gdynię. Wielkie wrażenie zrobiły na nas „Dar Młodzieży" – żaglowiec szkolny Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, „Dar Pomorza" – żaglowiec szkolny, który od 1982 roku jest zacumowany w Gdyni jako statek-muzeum oraz polski niszczyciel „ORP Błyskawica", który uczestniczył w działaniach II wojny światowej. Aby trochę ochłonąć i odpocząć zrobiliśmy sobie małą przerwę na gorącą kawkę. Z nową energią udaliśmy się na Gdyńskie Molo, gdzie spotkaliśmy Młodą Parę w trakcie sesji zdjęciowej. Korzystając z nieoczekiwanego spotkania, zrobiliśmy pamiątkową fotografię. Następnie udaliśmy się do gdańskiego Hostelu La Guittara, gdzie mieliśmy zapewniony nocleg. Przed spoczynkiem wyruszyliśmy na spacer. Gdańsk nocą wygląda przepięknie. Korzystając z gry świateł zrobiliśmy zdjęcie grupowe pod Fontanną Neptuna.
Drugi dzień rozpoczęliśmy wizytą w ogrodzie zoologicznym, po którym podróżowaliśmy kolorową „Lokomotywą w ZOO Oliwa". Zobaczyliśmy dużo dzikich zwierząt: słonie, żyrafy, antylopy, zebry... Po tym małym „safari" zaprosiliśmy naszych opiekunów na pyszną kawkę i ciastko z okazji Święta Komisji Edukacji Narodowej. W ten sposób chcieliśmy im podziękować za opiekę i troskę, jakiej doświadczamy każdego dnia. Następnie zwiedzaliśmy gdańską starówkę, tym razem w dziennym świetle. Punktem kulminacyjnym był spektakl pt. „Wiedźmin" w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, który zrobił na nas tak ogromne wrażenie, że oglądaliśmy go z zapartym tchem. Pełni wrażeń udaliśmy się na nocleg.
W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się w Sopocie, by przejść się spacerkiem po słynnym Sopockim Molo. Ażeby tradycji stało się zadość, zrobiliśmy sobie malutką przerwę na kawkę i ciastko. Na obiad zatrzymaliśmy się w restauracji Rodzinnego Parku Rozrywki „Nowa Holandia".

A to co zobaczyliśmy i przeżyliśmy możecie obejrzeć na naszej galerii zdjęć.