Warsztat Terapii Zajęciowej

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

WARSZAWA-KAZIMIERZ DOLNY-NAŁĘCZÓW-LUBLIN-MAJDANEK-SANDOMIERZ-UJAZD

W dniach 10-12 października, nasza cała ekipa z WTZ, wyruszyła w podróż w te piękne okolice!

Pierwszym punktem wycieczki, była wizyta w Pałacu Wilanowskim. Przewodnicy pomogli nam wczuć się w klimat w którym żył sam Król Jan III Sobieski.

Kolejnym przystankiem był Kazimierz Dolny. Piękne i urokliwe miejsce. Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować wspaniałej Pani Przewodnik, która w niesamowity sposób oprowadziła nas i opowiedziała o zaskakującej historii miasta.

Kolejnego dnia wyruszyliśmy do Nałęczowa. Spacer po Parku Zdrojowym zachwycił nas tym bardziej, że mieliśmy okazję skosztować leczniczych wód mineralnych ze źródła Barbary, Celińskiego- zaś największe powodzenie miało oczywiście źródełko miłościJ

Lublin to kolejny punkt na mapie który nas zachwycił. Stare Miasto, Brama Krakowska, oraz wizyta na Zamku Lubelskim urzekły każdego z nas. Na dodatek mieliśmy okazję spróbować regionalnego przysmaku- cebularza- smakował wyśmienicie J

Odwiedziliśmy również Państwowe Muzeum w Majdanku. Poznaliśmy historie tego miejsca.

Ostatni dzień spędziliśmy w Sandomierzu, mieście które znajduje się na siedmiu wzgórzach. Mieliśmy okazję przejść podziemną Trasą Turystyczną, odwiedziliśmy Muzeum Ojca Mateusza- ta atrakcja skradła serca uczestnikówJ Tajemnicze zamki, piękne świątynie również wywarły na nas duże wrażenie

Piękną panoramę Sandomierza mogliśmy podziwiać z wody, ponieważ odbyliśmy rejs statkiem po Wiśle.

Na koniec zwiedziliśmy przepiękny, tajemniczy zamek Krzyżtopór- rezydencję Ossolińskich.

Klimatyczne spacery nadwiślańskimi bulwarami sprawiły, że mogliśmy podziwiać przepiękne widoki, odetchnąć świeżym powietrzem i cieszyć się wspólnie spędzonym czasem..

Oczywiście przywieźliśmy ze sobą mnóstwo pamiątek, kazimierskiego koguta, a przede wszystkim piękne wspomnieniaJ